Wednesday, March 26, 2008

dream bags

since i dah kena tag by Tun, better buat entry ni dulu...cerita Krabi boleh buat later-later bila time betul-betul dah free...:-)

hmm...i do love bags but takdelah banyak bag pun sebenarnya...i'm more about shoes rather than bags..my choice of bags varies...anything that caught my attention, i pakai beli jer....pemakaian bergantung pada occasion...sometimes i love funky bags, and at time, more conservative..whateveritis, i dont really like bags yang besar2...

why? coz rasa bag besar menenggelamkan saya...fashion/style is how u wear them and jangan biar they overpower u...

since i don't really have the pulus to buy designer bags, so can only dream about it je lah...


What is your ultimate dream bag? (imagine takde sebarang budget limit)

As fashion changes according to season, my choice of bags pun bertukar....but the bags that almost always caught my attention are from Tod's, Salvatore Ferragamo, Furla, Herm├Ęs and the occasional, Coach...

here's a few choices..








Fendi Spy Bag












Gucci Indy Large Top Handle Bag ( i like something similar to this)














Coach Madeline Leather Bussiness Tote,
below : Gucci Queen Middle Top Handle Bag


What is your must have bag? - A bag you promise yourself to buy one day
Gosh! thats is a hard question....so far yang i ingat is the one at Tod's tapi since i'm not really the person yang suka splurge gila-gila, i could always dream je la dulu..but if tetiba RM datang dengan banyak sekali yang membolehkan i beli the bag, would definitely pilih premium designer's tapi yg mana satu, tak tahu lah...i have this knack to change my mind quiet often...


What is your 'next' in list bag? - Bag yang gerenti akan dibeli next
hehehehe...since kat atas ni semua dream bags, in this part, is the bag yang i mmg nak sangat and planning to buy really soon...at least one of it lah...(i know can get ciplak ones kat Sg Wang or PS Boutique but then, nak juga satu yang ori.. :-D )
















LeSportsac Eve Bag (kiri : Jolie print. kanan: Mayfair print)









10 comments:

missy wanderful said...

beg yang 2nd terakhir tu mcm menarik jer. ape jenis tu ek?

and yeah tod's. kalu kayap rayap,memang itu 1st kedai yang i akan serbu dulu untuk beg ;)

Bidadari said...

Yan, tulah, kalau lalu Tod's je mesti berenti kat luar tgk je..hahaha...macam jakun...2 bag terakhir are LeSportSac's.

tank said...

ya suami-suami di luar sana, ini adalah hint tidak rasmi dari isteri anda agar segera memilih satu daripada bag yang disenaraikan sebagai hadiah ye..hahah!

-luv u!

Nana said...

haha..bangga sbb tank sgt memahami...fendi spy bag tu sgt gorjes la...i love it! agaknyer besau tak size dia....

tun fatimah said...

bagus tank... ko mmg hubby yang baek hati.. haha

Bidadari said...

wah..suamiku telah bersuara.so, sayang can get one of the bags for my upcoming b'day?? hahahahahaha....

Nana, fendi's tu cantikkan? i pun suka gila...tak taulah how big...

Tun, suami baik hati..dunno lah if he one day nak belikan the bag...but a wife can always wish and give hints...hahahaha

.Diana Dean. said...

hye sis, found ur blog after blog hoping from sis tun's
guess she's tagging all of us :P
the coach madeline is so nicey nicey :)
even in real aiite :)
the leather so soft, i loike the white one :) :)

beautifulLIFE said...

i like the red bag!!!!it is sooo funky..huhuhuhu. anne i miss u!!!

L.C. Keong said...

Wow...hand bags. Now that is one item that I rarely see on any of my bundle shopping spree. Maybe I should look harder...hmmm...

Bundle clothing blog said...

Wow...now handbag is something I rarely find in bundle. Maybe I have to look harder. Seen some LeSportSac though :)